Casal d'estiu Xup-Xup (7-12 anys)

Casals
-

El Museu del Disseny de Barcelona-DHub i Tantàgora organitzen el XUP-XUP, una proposta creativa estiuenca adreçada a nens i nenes de 7 a 12 anys durant dues setmanes de juliol. Cada setmana (de dilluns a divendres), farem activitats al voltant de temes com la literatura, la música, l’art o el disseny.

Els participants viuran intensament relats i aventures, construiran algun objecte relacionat, inspirant-se en les col·leccions del museu, i també practicaran aspectes de la comunicació oral i escrita.

Setmana de l'1 al 5 de juliol. Amb Mariadela Arujo
TEIXINT

La Mariadela, artista tèxtil us convida a compartir una setmana entre telers, materials reciclats, tèxtils, coses de plàstic i cartons per teixir la vostra pròpia peça, que acabarà presentada en una instal·lació construïda entre tots els participants.

Mariadela és una artista tèxtil, dissenyadora i educadora que li agrada investigar i experimentar per crear obres d'art, objectes funcionals i instal·lacions fent servir materials molt variats, amb paletes de colors atrevits i elevant les tècniques artesanals tradicionals com el teixit, el bordat o l'assemblatge tèxtil.

INSCRIPCIÓ

Setmana del 8 al 12 de juliol. Amb artista sorpresa
CREACIÓ COL·LECTIVA

Aquest any que Barcelona acull l’America’s Cup, volem mirar cap al mar i tots els materials que s’hi troben. Us convidem a fer servir tots aquests materials en un procés de creació col·lectiva conduïda per un artista sorpresa!

INSCRIPCIÓ

El XUP-XUP d’estiu és una coproducció de Tantàgora i el Museu del Disseny de Barcelona-DHub.

Lloc:

Disseny Hub Barcelona.
Horari: de 9 h a 17 h.

Preus:

145,30 €/setmana (inclou el servei de menjador)
INSCRIPCIONS: a partir del 2 d'abril.
Les inscripcions es tramitaran per ordre d’arribada.
Cal adjuntar la documentació següent: Autorització signada; Tarjeta sanitària.
SOL·LICITUD DE BEQUES: per tramitar la sol·licitud de subvenció primer cal fer la inscripció al casal.