Celebració dels 20 anys de l’Associació per a l’Estudi del Moble

Conferències, xerrades

L'Associació per a l'Estudi del Moble organitza una jornada festiva amb una lliçó magistral de l’escenògraf Max Glaenzel, un dels més destacats d’Europa, amb el títol Mobilis. Allò que es mou

Aquesta jornada serà oberta, perquè  els socis de l’AEM, actuals i passats, els amics i col·laboradors de l’Associació, les institucions amb què han treballat i tothom que ha fet possible aquests 20 anys de l'AEM pugui venir a compartir una tarda de cultura amb els membres  i equip de l'entitat.

Després de la lliçó magistral de Max Graenzel es continuarà  amb una trobada amb copa. Els assistents podran gaudir d’una activitat interactiva per participar en la festa d’aniversari de l’AEM.

Data:

3/5/2024 a les 17:00

Lloc:

Auditori. Disseny Hub Barcelona

Preus:

Gratuïta amb reserva previa al telèfon 93 256 67 85 i per correu electrònic a info@estudidelmoble.com