Taller d'estiu ZIP (de 13 a 17 anys)

Casals
-

El Museu del Disseny de Barcelona-DHub i Tantàgora organitzen el ZIP, dues setmanes de creació adreçades a nois i noies de 13 a 17 anys, per experimentar, crear i inventar de la mà de l'artesania, les arts, el disseny o les noves narratives.

Setmana de l'1 al 5 de juliol. Amb Alejandra Colls
INSTAL·LACIÓ AUDIOVISUAL

Aquesta setmana us proposem que feu de guionistes, realitzadors, càmeres i muntadors de peces audiovisuals que formaran part d’una instal·lació interactiva per fer descobrir el museu als seus visitants. L’Alejandra Colls, creadora audiovisual, us acompanyarà en tot el procés, us ajudarà a escollir què voleu ensenyar i com, en la realització de les peces i en el muntatge final a l’espai a través de codis QR.

INSCRIPCIÓ

Setmana del 8 al 12 de juliol. Amb Tatiana M. Melo
CERÀMICA

La ceràmica és l’art de fabricar objectes (recipients, elements de construcció, etc.) de materials terrosos cuits. I per treballar-la cal conèixer i reconèixer el material amb les pròpies mans i això és el que us proposarà aquesta setmana la Tatiana, tot transformant l’argila en ceràmica amb un forn de paper de diari obtenint creacions duradores i resistents a l’aigua i als pas del temps.

Tatiana és una artista transdisciplinària de Barcelona, especialitzada en la ceràmica i la construcció de forns de llenya amb la intenció de generar i suggerir pràctiques alternatives que discuteixin la crisi ecològica, social i política que vivim avui. En paral·lel, explora l'argila, aprenent d'aquest material ancestral, estudiant i desenvolupant pràctiques més sostenibles aplicades a la construcció i als objectes que ens envolten. Creu en aprendre del passat per construir i pensar nous futurs, recuperant maneres de fer, eines i dissenys que generen apropiació, comunitat i que ens connecten més amb la terra i els recursos que tenim al nostre voltant.

INSCRIPCIÓ

El ZIP és una coproducció de Tantàgora i el Museu del Disseny de Barcelona-DHub.

Lloc:

Disseny Hub Barcelona