Extraordinàries! Col·leccions d'arts decoratives (segles III-XIX)

Permanent

Exposició oberta fins al 3 de març.

Aquesta exposició proposa un recorregut cronològic, del segle III al segle XIX, entre les diverses col·leccions, conservades al museu, de ceràmica, teixits, mobiliari, vidres, miniatures, rellotges i altres objectes. Aquesta disposició destaca el valor de les col·leccions alhora que permet establir diferents relacions entre elles.

Al llarg del recorregut, una trentena de peces singulars per diferents motius, que constitueixen un repàs sintètic i lliure de la història de les arts decoratives a Catalunya, hi estableixen un diàleg. D'altra banda, algunes de les col·leccions i les peces exposades han estat molts anys allunyades del públic.

Resultat de donacions i adquisicions a ciutadans, col·leccionistes i artistes, aquesta exposició esdevé així un homenatge al col·leccionisme que ha contribuït a configurar el gran patrimoni artístic de Barcelona.

Col·lecció d'Arts decoratives

Comissari/a

Pilar Vélez, directora del Museu del Disseny de Barcelona amb la col·laboració dels departaments de Col·leccions i Exposicions

Número de peces