Design Beats, una ullada diària al món del disseny

El FAD ha creat recentment la publicació de caràcter internacional Design Beats, una plataforma online i gratuïta que ofereix diàriament una sel·lecció curada de notícies en torn al disseny i les arts visuals provinents d’un directori amb més de 800 fonts. El Museu del Disseny de Barcelona forma part d’aquest directori, juntament amb webs d’altres museus de disseny del món, blogs i revistes especialitzades.

Com a agregador de notícies sobre disseny i arts visuals, Design Beats redirigeix els lectors a les fonts originals i és possible subscriure's al servei per rebre cada edició al correu electrònic. A més a més, l’agregador oferirà de manera puntual edicions especials centrades en temàtiques o esdeveniments concrets o signades per figures rellevants del sector.

Design Beats és un projecte del FAD en col·laboració amb Covelo&Co, desenvolupat amb una eina d’anàlisi conversacional realitzada per Websays. La web ha estat dissenyada per Plastic Creative Studio i programada per iuttu.