Laboratori de Recerca

Us convidem a descobrir a la vitrina del Centre de Documentació del DHub els resultats del Laboratori de Recerca produïts en el marc de l'exposició "Som Aquí! Les dones en el disseny. 1900 — Avui".

Aquest laboratori, conduït per la Dra. Lara Garcia Diaz, investigadora i sociòloga cultural, va reunir 21 estudiants de 7 universitats de disseny de Barcelona i Sabadell. L'objectiu principal va ser implementar metodologies de recerca d'arxiu des d'una perspectiva feminista, establint un diàleg amb els resultats de la investigació realitzada prèviament pel Departament de Col•leccions del Museu del Disseny de Barcelona-DHub.

Els resultats obtinguts pel Laboratori de Recerca han estat significatius: s'han aportat més de 100 noms de dones dissenyadores a nivell nacional, s'han elaborat més de 30 fitxes tècniques, i s'han localitzat 3 peces. En aquesta vitrina s’exposen les metodologies,  els processos documentals, terminologies, mapes visuals, fitxes documentals i les qüestions i resultats recollits durant el laboratori.

Aquesta mostra de petit format es podrà visitar fins al 16 de febrer en horari d’obertura del Centre de documentació.

Dimarts, dimecres i divendres de 10 a 20 h
Dijous de 15 a 20 h